Slide 1

Hozza ki a legtöbbet az épületéből!
Spóroljon úgy épülete üzemeltetésén,
hogy közben az optimális, a termelést
és működést biztosító megoldásokat
alkalmazza!

Gazdasági FM szolgáltatásaink

Hatékony segítségre mindig szüksége lesz, ha épülete műszaki funkcióit gazdaságosan szeretné üzemeltetni és hathatósan akar fellépni a szolgáltatókkal szemben is.  Megtakaríthatja energiaköltségei egy részét, ugyanis mi elvégezzük Ön helyett a fogyasztás- és költségellenőrzést.

Elemzünk és optimalizálunk a leghatékonyabb működés érdekében.

Képviseljük Önt az energiaszolgáltatókkal való szerződéskötés során és az energiatechnikai épületberendezések kiválasztásában, hatékony működtetésében.

Elvégezzük az energia szolgáltatási szerződések felülvizsgálatát, és az ezzel kapcsolatos számla reklamációkat.

A fenntarthatóság jegyében elemzéseinkről riportokat készítünk, javaslatainkkal hatékony technológiai fejlesztéseket kínálunk.

Jó gazdaként hatékonyan érvényesítjük az Ön érdekeit a beépített műszaki vagyontárgyak gyártóival, telepítőivel szemben, követjük, nyilvántartjuk és behajtjuk azon garanciális feladatok végrehajtását.

Mindezzel növeljük a nagy értékű berendezések élettartamát, és jelentősen csökkentjük a fenntartás jövőbeni költségeit.

Megrendelői kívánalmak szerint az épületekről helyiség listát készítünk, amely alapján a tárgyieszköz nyilvántartás is naprakészen nyomon követhető.

GAZDASÁGI FM SZOLGÁLTATÁSAINK:

  • eszközgazdálkodás (asset management) támogatása;
  • ingatlangazdálkodási és üzemeltetési szaktanácsadás;
  • ingatlanok, eszközök, gépek nyilvántartása, leltározása;
  • lakóingatlan kezelés;
  • biztosítások, biztosítási események kezelése;
  • kapcsolattartás és szerződések közüzemi szolgáltatókkal;
  • teljes körű energiamenedzsment (energiavásárlás, számlák kezelése, felhasználás optimalizálása, energiamérleg);
  • hulladékgazdálkodás;
  • garanciamenedzsment;
  • költségmenedzsment (költségoptimalizálás, kontrolling, benchmarking);
  • bérlőmenedzsment;
  • biztonsági audit készítése, tűz-, munka-, és környezetvédelmi feladatok ellátása;
  • hatósági kapcsolattartás, felülvizsgálatok, adatszolgáltatás;
  • projectmenedzsment, közreműködés beruházások lebonyolításában;
  • alvállalkozók megbízása, ellenőrzése, koordinálása;
  • pályázatok, támogatások figyelése, pályázatban való részvétel.
Image
Image
Image
Image
Image

Kapcsolat

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Elérhetőségeink

Iroda: 1141 Budapest, Szilágysomlyó utca 10/A.

Székhely: 5093 Vezseny, Templom utca 1.

Pénzügy elérhetősége: +36 1 490 01 29